Lepicí pásky s potiskem jsou nutností pro každý e-shop

Provozujete e-shop? Pak byste si měli dát záležet na tom, jak balíte své zboží, které posíláte zákazníkům. Už podle obalu si o vás totiž udělají první dojem. Obalové materiály je ovšem možné využít také k efektivní reklamě. Dobrým příkladem jsou potištěné lepicí pásky.

Provozovatelé e-shopu potřebují pro odesílání zboží tři věci:

  • pevné krabice odpovídajících velikostí,
  • výplňový materiál dle vlastního výběru,
  • lepicí pásky pro utěsnění krabic.

Krabice by měla být pevná, nicméně nemusí být nová. Některé elektronické obchody se naopak chlubí tím, že posílají například v krabicích od toneru a dalšího zboží, které samy objednávají, a tím šetří přírodu. Podobně i výplňový materiál může být ekologický. Zapomeňte na bublinkové fólie a plastové vzduchové polštářky, vycpávat se dá i pomačkanými novinami či papírem. A lepicí pásky? To je samostatná kategorie.

Potisk lepicích pásek jako reklama

Výplňový materiál není vidět, o tom nemá smysl se bavit. Krabice sice viditelná je, ale pokud si ji necháte potisknout, musíte dobře přemýšlet, jak ji budete přelepovat, abyste si logo firmy nepřelepili. Nejlepší volbou reklamy je tedy potisk lepicích pásek.

Na lepicí pásku je možné natisknout logo, slogan, kontakt, akční nabídku apod. Vezměte v úvahu, kolik lidí se s ní setká. Určitě pár zaměstnanců pošty či přepravní společnosti a pak pravděpodobně i několik osob z okolí zákazníka, který si balíček objednal.

Potisknout lze různé typy pásek

Standardně se potiskují PP či PVC pásky. Jelikož jsme se ale bavili o ekologickém balení zásilek, musíme zmínit také možnost potisku papírových pásek. Potiskne vám je specializovaný dodavatel, například firma Obaly Kredo. Ta dokonce zpracovává grafické podklady zcela zdarma. Většinou postačí potisk v jedné barvě, plnobarevný tisk je pochopitelně dražší, nicméně také možný.