Jak na propagaci v zahraničních vyhledávačích

První kroky v oblasti online marketingu obvykle vedou k SEO a PPC, jelikož prosazení webu ve vyhledávačích je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak na stránku přivést návštěvníky. Vždyť všichni známe ten otřepaný vtip, že mrtvolu je nejlepší ukrýt na druhou stránku výsledků vyhledávání. Tam se totiž nikdo nepodívá.

Právě z toho důvodu si většina firem, které chtějí být na internetu vidět, platí PPC reklamy. Jsou pro ně výhodné i z finančního hlediska, jedná se o pay-per-click model, platí se tedy pouze za zákazníka, který na reklamu klikne a skončí u vás na webu, nikoliv za každého, kdo ji uvidí.

Hlavní výhody PPC propagace

Zkušený odborník na online marketing dokáže PPC reklamu nastavit za pár minut. Stejně rychlá je i její změna, pokud by se časem přišlo na to, že v současném znění není příliš efektivní. PPC reklamy se totiž dají také velmi dobře sledovat a analyzovat. Účinnost je možné měřit prakticky hned.

PPC propagace v zahraničí

Z výše zmíněných důvodů se PPC propagace používá rovněž v zahraničním marketingu. Je vhodná zejména v začátcích, protože může být spuštěna prakticky okamžitě a stejně tak je ihned možné analyzovat účinnost. Stejně jako v ČR záleží na volbě klíčových slov, průběžné tvorbě inzerátů i slaďování parametrů kampaně. Chce to však něco víc než jen systémy Google AdWords a Seznam Sklik. Důležitá je i PPC Yandex propagace či Yahoo Ads. Vše záleží na tom, na jaké trhy přesně chcete cílit.

Vyberte si experty se zkušenostmi

K online marketingu v zahraničí je potřeba nejen perfektně ovládat marketingové techniky a jazyk, ale také znát místní kulturu. To, co je tady normální, může být v jiném státě považováno za nepatřičné. A právě proto je jistější si na zahraniční marketing najmout odborníky. Zkuste to například u Partnercis, kteří mají zkušenosti s Německem, anglicky hovořícími zeměmi, Ruskem i asijskými státy.

Facebookové komentáře

Přidat komentář