Firemní identita je investice, která se vám vrátí

Pokud se vám povede vybudovat silnou a dobře rozpoznatelnou značku, máte vyhráno. Zákazníkům se vryje do paměti, vzpomenou si na ni, až budou shánět váš výrobek, a budou ji s radostí doporučovat dál. Nestačí vám tohle jako důvod, proč se vyplatí investovat do firemní identity od profesionálů?
Firemní identita nebo také corporate identity je jednoznačný design, podle nějž danou firmu poznáte. Používá se na billboardech, vizitkách, webových stránkách, brožurách a letáčcích, ale třeba i firemních tričkách. Je prostě všude, a proto by měla stát za to. Mnohé společnosti se ovšem zdráhají zaplatit za ni profesionální agentuře. Je-li to i váš případ, čtěte dále. Pomůžeme vám pochopit, že corporate identity je rozhodně něco, co čeho se vyplatí investovat.

1. Firma dostane osobnost

Vybavujete si typickou růžovou barvu, kterou používá T-Mobile? Víte, jak vypadá písmenko C v nápisu Coca Cola? To jsou příklady, kdy se povedla nejen tvorba firemního loga, ale i celého firemního designu. Firma je podle něj jasně identifikovatelná a působí na zákazníky určitým dojmem. O to přesně jde.

2. Odlišíte se od ostatních

Když si vytvoříte jednoznačný styl, budete snadněji rozpoznatelní mezi jinými značkami. Zákazníci si vás rychle zapamatují a stejně rychle najdou. Podle barvy, loga apod.

3. Konečně bude firma jednotná

Vizitky se zeleným proužkem, obalový design ve žluté barvě a modré reklamní letáčky. Přesně takhle by to vypadat nemělo. Když máte všechny materiály v jednotném stylu, působíte na zákazníky profesionálněji. A komu budou zákazníci více věřit? Chaotické firmě, nebo té, která jednotným designem dává najevo, že přesně ví, co chce?

Je to zřejmé. Corporate identity je v dnešní době obrovské konkurence naprosto nezbytná. Jestli jste už k tomuto zjištění také dospěli, možná se vám bude hodit reklamní agentura Praha Gradesi. Klidně se na jejich webu podívejte, co všechno už zákazníkům připravili. Protože u této služby je velmi důležité, aby se vám práce daného studia líbila a sedla vám. Firemní identita vaší firmy se ostatně musí líbit v prvé řadě vám.