4 nejlepší filmy k domácímu cvičení

Začali jste doma pravidelně cvičit a zjistili jste, jak příjemná aktivita to může být? V tom případě je vše v pořádku. Ale pokud si stále k domácímu cvičení hledáte cestu, inspirujte se ve filmech, které vás podpoří. Na nic nečekejte a začněte ještě dnes.

1) Forest Gump

Divíte se, že by vás mohl k cvičení motivovat tak známý film, jako je Forest Gump? Vzpomeňte si na běhajícího Foresta. Kdo z nás by neměl chuť vyběhnout s ním. Pořiďte si domů běžecký pás a užijte si sport v pohodlí domova. Stejně jako Forest při běhu zapomenete na všechny starosti, dostanete do těla endorfiny a navíc to bude brzy znát i na vaší postavě. Pokud začnete běhat už teď, první výsledky se dostaví zhruba do měsíce. Nebojte se střídat běh doma běh venku. Když se zlepší počasí, obujte běžecké boty a klidně vyběhněte jako Forest do přírody a postupně svou trasu prodlužujte.

2) Jsem božská

Pokud máte rádi komedie a romantiku, určitě by vám neměl ujít film Jsem božská. Tuto oddechovku si můžete pustit například k jízdě na rotopedu. Pobavíte se a navíc si užijete podobný sport jako hlavní představitelka filmu, která se snaží zhubnout pomocí spinningu. Film Jsem božská vám navíc ukáže, že když si přestanete dělat hlavu se svou postavou, úspěch se dostaví sám. Někdy totiž za nehubnutím stojí i to, že jste neustále ve stresu a nedokážete se víc bavit.

3) Cesta pokojného bojovníka

Milovníci gymnastiky ocení film Cesta pokojného bojovníka. Na tento film se vám bude z pohodlí domova dobře dívat, i pokud máte například posilovací věž s činkami nebo denně posilujete na cvičební podložce. Zapojte do svého snažení víc cvičebních pomůcek a věnujte pozornost hlavně středu těla. Pokud ztrácíte motivaci, proč cvičit a jak u cvičení vydržet, film vám bude skvělou motivací. Navíc zjistíte, že je potřeba trénovat nejen tělo, ale také mysl.

4) Yesman

Skvělou komedií je i film Yesman. Ukáže vám, že když ve svém životě dáte šanci slůvku ano, budete překvapeni, co vše se může stát a co zažijete. Zkuste u tohoto filmu říct ano cvičení. Užijte si jeho sledování například u cvičení na eliptickém trenažéru nebo cvičení na vibrační plošině. U tohoto filmu se zasmějete a endorfiny získáte nejen z příjemného prožitku, ale také z pohybu. Dopřejte si pohyb alespoň 15 minut denně.