Toužíte po dokonalé postavě? Správně se stravujte a sportujte!

Každý z nás má jinak nastavený metabolismus, trávení a stravovací návyky. Chcete-li své tělo přivést k dokonalosti, nabrat svalovou hmotu, nebo se zbavit několika kilogramů navíc, vsaďte na rady odborníků a cvičte pod jejich dohledem. Nejenže vás naučí správné tahy, pohyby a způsob jak cvičit, ale připraví vám i „jídelníček“ podle specifických požadavků. Sport má z hlediska hubnutí nezastupitelné místo. Pohyb by měl být součástí života každého z nás a nezáleží na tom, zda chcete nebo nechcete shodit pár kilogramů. I při minimálním pohybu se člověk cítí lépe a zdravěji. Endorfiny umí dělat hotové zázraky i s náladou.

Chcete si budovat svalstvo, rychleji spalovat tuk nebo zrychlit metabolismus?

Na základě toho si můžete vybrat sport a zvolit správné stravování. Pokud jste se dali na formování postavy ve fitness centru, je důležité uvědomit si, že nejvyšší přísun živin jako jsou bílkoviny, sacharidy a aminokyseliny je třeba doplnit před tréninkem, kdy slouží jako zdroj energie a nutričních látek pro namáhaný sval. Na nabírání svalové hmoty jsou vhodné suplementy (výživové doplňky) jako keratin a derivated aminokyselina. Ty pomáhají zvyšovat svalový výkon, což umožňuje tvrdé trénování. Beta – alanin v kombinaci s keratinem je nápomocný při získávání svalové hmoty a ztrátě tělesného tuku. Neesenciální aminokyselina L – Glutamin podporuje nárůst svalové hmoty a urychluje regeneraci buněk po cvičení.

Při budování svalů je důležitá správná životospráva, nestačí jen cvičit

Pokud potřebujete při cvičení více energie je pro vás vhodný L – Arginin. Tato látka zásobuje tělo živinami a kyslíkem. Díky němu dochází k rychlejšímu spalování tuků. Další z množství suplementů je Whey Protein (syrovátkový protein), který zlepšuje sportovní výkon, regeneruje a buduje svalstvo. Je vhodný na konzumování během celého dne na doplnění bílkovin. Chcete vést zdravý životní styl, jste sportovec nebo pracujete fyzicky? Kombinované proteiny by měly být pro vás alfou a omegou. Vícesložkové proteiny by se měly konzumovat dva až třikrát denně v tréninkový i netréninkový den.

Facebookové komentáře

Přidat komentář