Jak se motivovat k hubnutí? Zkuste tyto 3 tipy!

To, zda člověk vydrží na cestě za vysněným tělem, neurčují pouze jídelníček a pravidelné cvičení. Faktor, který tvoří rozdíl mezi úspěchem a selháním, je totiž motivace. Mnoho lidí totiž dodržování správného stravování a hodiny strávené v posilovně bere pouze jako něco, co dělat musí. A to je základní chybou – pokud totiž vnímáte hubnutí jako povinnost a ne jako něco, co chcete, budete se muset do aktivity nutit! Ale jak se donutit chtít?

1. Podpora okolí

Velkou motivací mohou být lidé ve vašem okolí a zvláště potom přátelé a rodinní příslušníci. Pokud máte kolem sebe lidi, kteří vám pomohou během obtížných začátků s nastolením nového režimu, nebo když budete ztrácet chuť dále bojovat, máte už napůl vyhráno. Pokud o sobě sami víte, že nemáte silnou vůli, zkuste využít služeb osobního fitness trenéra. Ten vám nejenom dobře poradí, jaký druh cvičení je pro vás nejlepší, ale také může pomoci s jídelníčkem a ostatními otázkami ohledně redukce váhy.

2. Strašák

Většina lidí se rozhodne pro hubnutí, když se jim nelíbí, co vidí v zrcadle nebo z poslední akce objevili dosti nelichotivou fotku. Proč si ji tedy nenechat na očích? Vystavte si fotografii toho, jak určitě nechcete vypadat, třeba na ledničku. Velkou motivací mohou být také míry. Než začnete hubnout, zapište si nejenom hmotnost, ale také míry. Jak budete postupně hubnout, srovnávejte aktuální míry s těmi předchozími. Pokrok totiž motivuje ze všeho nejvíc.

3. Zábavná forma

Pokud je největším kamenem úrazu fyzická aktivita, zkuste si najít cvičení, které vás bude zároveň i bavit a na které se budete těšit. Možností je přitom spousta. Jestliže jste fanouškem outdoorových sportů, stačí vzít kolo, brusle, longboard nebo si jít zaplavat. V případě indoorových aktivit je ideální posilovna. Zde můžete nejenom začít fitness trénink na posilovacích strojích, ale také vyzkoušet nějakou lekci ze sálových cvičení jako je pilates, spinning, kruhový trénink či aerobic nebo zumba.

Facebookové komentáře

Přidat komentář