Domů » O čem psát na firemním blogu?

O čem psát na firemním blogu?

Máte vlastní e-shop nebo nabízíte služby? Začněte tvořit pro své zákazníky obsah s přidanou hodnotou. Ten pak můžete sdílet na blogu. Blog je skvělý způsob, jak si zlepšit pozice na Googlu a zároveň vybudovat se zákazníkem vztah založený na důvěře. Zákazník už nebude muset hledat žádné informace na konkurenčním webu, protože všechno najde na tom vašem.

Tutoriály a návody

Prodáváte produkty nebo nabízíte služby, které zlepší život vašich zákazníků? Pravděpodobně ano. Můžete tedy začít psát tutoriály a návody, které jim pomohou v jejich používání.

Novinky z oboru

Děje se ve vašem odvětví něco nového, co by mohlo lidi zajímat? Podělte se s nimi o článek s novinkami.

Infografiky

Tvořte zábavné a poutavé infografiky, prostřednictvím kterých můžete své zákazníky vzdělávat nebo jim představit nějaké statistické údaje v zajímavé formě.

Case study

Lidé milují úspěšné příběhy a vy jako společnost jim takové příběhy můžete dát. Poskytněte jim příklady toho, jak vaše produkty a služby mění životy lidí. Vaši zákazníci takový obsah zaručeně ocení.

Rozhovory

Znáte nějaké zajímavé osobnosti z příbuzných odvětví nebo z toho vašeho? Máte někoho takového přímo ve vaší společnosti? Udělejte s ním interview a zvěčněte ho na svém blogu.

Recenze

Požádejte zákazníky, aby vám napsali recenzi a publikujte ji na svém blogu. Recenze jsou autentické, zvýší důvěryhodnost vašeho produktu/služby i společnosti.

Blogování je skvělá cesta, jak si udržíte pozornost zákazníků. Zároveň podpoří vaše SEO a články pak můžete využívat například v reklamě na Facebooku nebo na Instagramu a přivést tak na váš web nové návštěvníky. A pokud sice máte kopu nápadů na kvalitní obsah, ale nevíte jak na to, obraťte se na odborníky, digitální agenturu, s dlouholetými zkušenostmi, která vám ráda při tvorbě obsahu pomůže.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *