Tesco – věrnostní program Clubcard

Věrnostní program Clubcard je způsob, jakým vám chce společnost poděkovat a odměnit vás za to, že nakupujete právě u nich. Základní princip věrnostních karet Clubcard spočívá v tom, že za každých utracených deset korun získáte jeden bod. Pravidelně, čtyřikrát do roka dostanete vyúčtování, ve kterém vám tyto body promění na peněžní poukázky na další nákupy, a navíc dostanete kupóny na produkty, které máte rádi. Body Clubcard sbíráte i u jejich vybraných partnerů a můžete tak získat ještě více odměn.

Clubcard – postup

  1. Na pokladně použijte při placení Clubcard
  2. Za každých 10 Kč nákupu získáte 1 bod
  3. Aktuální počet bodů najdete i na účtence
  4. Po nasbírání minimálně 300 bodů obdržíte Clubcard poukázky a slevové kupóny
  5. Vyúčtování zasílají 4x ročně poštou nebo elektronicky
  6. Poukázky a kupóny použijete při dalším nákupu

Jak zjistíte počet bodů na svém účtu?

Z účtenky

Na každé účtence najdete číslo své karty Clubcard, počet bodů získaných za aktuální nákup a celkový počet bodů. Jelikož body se na váš účet připisují s malým zpožděním, celkový součet nezahrnuje body získané za poslední nákup.

Z Online konta

Po přihlášení se do vašeho účtu Clubcard, získáte přehled nejen o vašich transakcích a bodech, ale i kupónech, poukázkách nebo hromadných detailech

Z vyúčtování

Do poštovní schránky vám přibližně každé 3 měsíce Tesco zašle vaše vyúčtování, které bude kromě slevových kupónů obsahovat informaci o stavu vašeho účtu.

Telefonicky, e-mailem, přes chat

V pracovních dnech od 8.00 do 20.00 hod. můžete volat na bezplatnou telefonní linku 800 222 555, kde vám operátoři sdělí stav účtu a odpoví na jakékoliv dotazy týkající se Clubcard.

Clubcard respektuje zákon

Podle platných zákonů nelze sbírat body za nákup tabákových výrobků a náhrad mateřského mléka. Body nejsou vydávány ani za zálohovou platbu za vratné lahve a obaly.

Facebookové komentáře

Komentáře

  1. MARIE
    Odpovědět

    dobrý den,zajímalo by mě proč jsem nedostala slevová ku´ponky které odesíláte v těchto dnech poštou děkuji Marie Bernhardová

  2. Bubeníčkova Eva
    Odpovědět

    Dobrý den,propadla mi poukázka na 110,.Kč. je možné vystavit novou? č.clubcard karty: 634009560021223870 a č.poukazky: 9434018736364994368860, termín výběru: 2.3.2015-30.4.2017.Dekuji za ochotu. Bubeníčkova Eva, tel. 723152183.

  3. Ludmila Olšanská
    Odpovědět

    Obdržela jsem v těchto dnech slevové poukázky na některé potraviny, platnost poukázek od 17.7. do 20.8.2017. Konkrétně při koupi vepřové pečeně bez kosti, při koupi nad 130 Kč, odpočet slevy 26,-Kč. U pokladny mi však slevu neodpočetli s tím, že je nyní maso v akci.(od 19.7.) Na kuponu ani nikde jinde však tato podmínka není. Proč tedy zasíláte slevové kupony na určité zboží v období, když buďto toto zboží v obchodě není (minule 300 g losos mražený) nebo kupony neberou. Děláte si ze zákazníků legraci? Zasílejte tedy jen slevové poukázky na konkrétní částky. Děkuji za odpověď.

  4. Ladislav H o l ý
    Odpovědět

    Dobrý den. Při posledním doručení slevových poukázek je uvedena hodnota získaných bodů (200) při nákupu vybraných vín. Zajímal by mě počet vín, které bych musel zakoupit. To jsem nikde nenašel nebo nepochopil. Děkuji za vysvětlení. L.Holý

Přidat komentář